Ook vandaag mochten we weer een topdag beleven !!!
Met de trein naar Oostende , joepie naar zee , een lekker briesje zorgde voor afkoeling !!
's Morgens brachten we een bezoek aan het brandweerkazerne . Daar werkt de papa van Odiƫ en Mauriets.
We kregen een rondleiding en mochten ook enkele toffe activiteiten doen zoals :
-eens in de ambulance zitten
- een brandweerhelm opzetten
-een moeilijk parcours in een kooi afleggen
-iemand zoeken met de warmtecamera
-met de brandweerslang spuiten
We mochten picknicken op het dakterras.
Dan richting zee , eens pootje baden, voetballen op het strand, graven , ........
We sloten de dag af met een verfrissend ijsje en dan terug huiswaarts .
Kortom, een mega toffe dag !
juf Maddy







































.jpg)














