donderdag 25 juni 2026

Dagje Oostende

 Ook vandaag mochten we weer een topdag beleven !!!

Met de trein naar Oostende , joepie naar zee , een lekker briesje zorgde voor afkoeling !!

's Morgens brachten we een bezoek aan het brandweerkazerne . Daar werkt de papa van Odië en Mauriets.

We kregen een  rondleiding en mochten ook enkele toffe activiteiten doen zoals :

-eens in de ambulance zitten

- een brandweerhelm opzetten

-een moeilijk parcours in een kooi afleggen

-iemand zoeken met de warmtecamera

-met de brandweerslang spuiten 

We mochten picknicken op het dakterras.

Dan richting zee , eens pootje baden, voetballen op het strand, graven , ........

We sloten de dag af met een verfrissend ijsje en dan terug huiswaarts . 

Kortom, een mega toffe dag !

juf Maddy 



































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dagje Oostende

 Ook vandaag mochten we weer een topdag beleven !!! Met de trein naar Oostende , joepie naar zee , een lekker briesje zorgde voor afkoeling ...