Hiep , hiep , hiep hoera voor Emma en Ashley !
Vrijdag hadden we 2 jarigen in de klas en dit op dezelfde dag !
Uit de kaartjes hadden ze als cadeau een selfie met de juf gekozen .
In de klas werkten we het werothema 'de moestuin van Marcel' uit. Als slot brachten we een bezoek aan de moestuin van de oma en op...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten