zaterdag 16 maart 2019

Voorlezen : jeudboekenmaand

Deze maand is het jeugdboekenmaand.
Voorlezen is leuk, de leerlingen van het derde leerjaar gingen voorlezen voor de leerlingen van het
eerste leerjaar. Het thema van de jeugdboekenmaand is : VRIENDSCHAP .
Dit werd in de klas eerst goed voorbereid, wij lazen het boek van de Gruffalo voor .
Na het lezen was er ook nog een korte verwerking, de leerlingen vonden het alvast een leuke activiteit.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dagje Oostende

 Ook vandaag mochten we weer een topdag beleven !!! Met de trein naar Oostende , joepie naar zee , een lekker briesje zorgde voor afkoeling ...