vrijdag 27 maart 2020

vrijdag 27 maart

vrijdag 27 maart

Dag beste kabouters... sorry, leerlingen van het derde leerjaar. Vorige week had ik op Bingel enkele taken klaargezet onder de naam 'vrijdag 20 maart'. Ik heb al jullie oplossingen in mijn laboratorium eens grondig bekeken en ik moet toegeven : jullie hebben dat zeer goed gedaan! Een dikke proficiat daarvoor. Ik ben al een oude man (bijna zo oud als Sinterklaas dus) en ik heb al aan heel veel kinderen les gegeven... maar nog niet veel aan zo'n flinke leerlingen. Reeds van 's morgens vroeg waren er kinderen bezig met maaltafels en deeltafels, routes en plattegronden en coΓΆrdinaten. Toegegeven, het was niet altijd even makkelijk! Wie nog vragen of bijkomende uitleg wenst mag steeds mailen naar lieven.claeys@scholengruuthuse.net . Vandaag 'vrijdag 27 maart' staan er weerom enkele taken op Bingel klaar. Deze keer zullen er naast de maal- en deeltafels ook een aantal oefeningen zijn over hoeken, aanzichten, spiegelingen, ...  Denk goed na en werk niet te vlug!
Ik wens jullie allemaal HEEL VEEL............................................................... SUCCES!!!!!!!!!!

πŸ˜€πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜…πŸ˜†πŸ˜‡πŸ˜ŠπŸ˜‹πŸ˜ŒπŸ˜πŸ˜ŽπŸ˜πŸ˜πŸ˜‰πŸ˜ˆπŸ˜‰πŸ˜‘πŸ˜’πŸ˜“πŸ˜€πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜…πŸ˜†πŸ˜‡

O ja, omdat ik denk dat het al een hele tijd geleden is dat je je klasgenootjes hebt gezien (misschien ben je al vergeten hoe ze eruit zien) enkele foto's. De volgende reeks foto's van enkele klasvriendjes komen er volgende week op 'vrijdag 03 april'...                                  de groetjes van meester Lieven.


 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verrjaardag Marie

Dinsdag was Marie jarig , ze mocht 9 kaarsjes uitblazen. Uit de verdagsdoos koos ze voor een selfie met de juffen. πŸ₯°