donderdag 2 april 2020

vrijdag 03 april

vrijdag 03 april

Dag beste Petoetjes en Petatjes van het derde leerjaar! Wat hebben jullie je taak van vorige week vrijdag weerom prima gemaakt !!! En wat wordt er thuis veel gebakken, zeg! Fijn zo, maar pas wel op voor jullie lijn. Op 'cooking class', vind je veel gezonde (bewegings)tussendoortjes. Vraag aan je mama of ze je wil registreren, zet het geluid van de computer dan aan, sta flink rechtop en doe mee met de ruitenwasser, de ober, ... Doen! Want bewegen is goed voor jong en oud! (Ik doe dus ook mee 😉)

                          https://nl.cookingclass.be/bewegen/gemiddeld/#downloads 

                                           

Ik ben al een oude man (bijna zo oud als de Sint dus), maar zo'n flinke leerlingen, nee... dat heb ik nog niet veel meegemaakt, hoor! Dus vanuit mijn laboratorium geef ik jullie allemaal een dikke 👍.

Vandaag, op 'vrijdag 03 april' staan er terug enkele leuke oefeningetjes voor jullie klaar op Bingel. Naast de tafels, deze week ook enkele dingetjes over evenwijdige en snijdende rechten, kijklijnen, loodrechten, aanzichten, veelhoeken  en blokkenbouwsels. Dat klinkt misschien allemaal een beetje ingewikkeld, maar je mag me best geloven, het zijn allemaal herhalingen van wat we in klas reeds geleerd hebben. Maak je oefeningen niet vlug-vlug (je hebt gans de dag tijd) en denk goed na. Gebruik desnoods een oefenblaadje om tussenuitkomsten te noteren... want het geheim bij tafels zit natuurlijk in het .... SPLITSEN! Indien je toch iets niet begrijpt, dan kun je altijd mailen naar lieven.claeys@scholengruuthuse.net. Dan zal ik proberen je vanuit mijn laboratorium te helpen.

Zo, de groetjes en tot na de vakantie...     
meester Lieven

😅😙😶😭😮😯😰😱😲😳😴😵😶🙀😿😿😾😽😼😻😺😹😸😷😣😤😥😦😧

O ja, omdat ik denk dat het al een hele tijd geleden is dat je je klasgenootjes hebt gezien (misschien ben je al vergeten hoe ze eruit zien) nog enkele lieve snoetjes van leerlingen uit de klas.Heb je alle vier vriendjes en vriendinnetjes herkend vorige week op 'vrijdag 27 maart'? Bekijk deze 4 maar eens!
De volgende reeks vriendelijke foto's van enkele vrolijke klasvriendjes komen er na de vakantie. 😁






          Prettige paasvakantie !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vliegmoment L3 - VREUGDE

 In onze klas zijn er heel wat geluksvogels... We beleven vele blije momenten. Tijdens het vliegmoment presenteerden we heel wat blijmakers.